idag är en bra dag !

hELLO !
cykla till skolan imorse, trött som en zombie. avsluta skoldagen med brännboll, självklart vann mitt lag, ''Julias, De grinigas lag'' haha. sluta kl1 så cykla vidare till gymmet och kötta där en timme, sen cykla jag vidare hem och ladda om med kaffe och melon. 

drog ut på en springtur. craaaazy. slog mitt personbästa med ca. 6-10 minuter. stanna inte EN ENDA gång, benen gick av sig själv, aaaaaaah så skönt ni anar inte !!! kom hem super lycklig och duscha och drack proteinet sen cykla jag och mamma till monroes och käka kyckling&räk sallad. 

kom precis hem och ska ner och göra kaffe sen kolla på Robbinson, en blogg jag följt, en Fitnesstjej är med där så ska bli lite kul, hehe :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0