det är inte lätt när det är svårt

godmorgon! 

gick och la mig tidigt igår och vaknade som vanligt idag, spelar ingen roll när jag lägger mig egentligen, kroppen har typ en egen väckarklocka på klockan 9 typ eller nå haha.

gick upp och käka gofrulle och satt framför teven i 45 min och satt och vela om jag skulle ut och springa eller inte... sagta men säkert satt jag upp håret, borsta tänderna, satt på mig träningskläderna... kolla på klockan... tveka... satt på mig springskorna... gick ut och låste dörren sagta om mig... och gick iväg till spåret och då var det bara att köööra, och sprang 5,7 km och en väääldigt dålig sprungrunda, menmen. man har ju sånna dagar också! 

har hällt i mig min whey comlete nu och ska hoppa in i duschen och sen bara chilla gaaaaaaalet. ensam hemma också! yey. tänkte ta tag i designen idag, den är rätt så jäkla tråkig, och ''profilbilden'' jag har, hur gammal är inte den då ?! haha..






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0