idag

hejsan!

Idag har jag vart med bästit nästan hela dagen. efter skolan drog jag hem och hämta lite träningskläader sen hem till alma och vidare till stan. vi gick runt lite i vår lilla lilla stad och satt oss även på Wayne's och käka lite. drog sedan hem till alma och käka frukt och satt och solade på hennes balkong, skit varmt var det!! vår ♥

sedan var det dax för träning och eftersom inte fotbollen har nån träning efter oss så får vi träna hur länge vi vill så idag blev det 2 timmar helt OK träning samt lite styrka här hemma. ligger just nu i sängen och ska hälla i mig min proteinshake sen soooooova, sista dagen i skolan innan loooooooooov !!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0