allt är bättre än inget, kom ihåg det!!

som en säckpotatis drog jag ut på en springtur och efter 1 km dog mp3, yey kan det bli bättre ?! JA! orkade mer än vad jag trode jag skulle orka idag, blev mellan 6-7 km. vet inte riktigt hur lång den sista sträckan är, ska kolla upp det! var nog inte medveten om hur varmt det var ute idag så drog på mig aldeles för mycket kläder, fyfasen va varmt det var haha!

kom hem helt död och körde massa styrka och massa yoga ställningar som jag kommer ihåg från i tisdags, sjukt bra övningar! 

har duschat och sitter död i soffan nu och kollar på Big Brother och ska äta det ni ser på bilden nedan, mumma! annars då? vad händer ikväll ?!


♦ comviq kompis är slut = 0 kr på mobilen.
♦ INGET gott hemma.. 

kan ju inte bli bättre, eller? =)



vaddå är jag beroende av äpplen ?! neeeeee varför tror ni det? =) 
+ hårtbröd med tonfisk, ägg och keso och proteinshaken!

Kommentarer
Postat av: Anonym

vart köper man proteinshake och vet du hur mycket det kostar på ett ungefär? :) och bygger det muskler eller vad gör det? :D har ingen koll alls jag..haha

2011-04-15 @ 21:26:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0