lista




- det kalla vintervädret som har kommit tillbaka. jag trode snön skulle försvinna och det skulle bli vår ute men så den här veckan så snöade de ju 24/7 och det kom nå ryskavindar och snart fryser jag ihjäl! :(

- nationellaproven som snart kommer att börja. jag tycker det inte är nödvändigt att ha dom proven för lixom vemfan kommer ihåg saker som man gjorde i 7:an och i 8:an ?! inte jag iallafall.. och att det suger att man kan sänkas om man får dåligt betyg på proven.. suckkkks.

- gymnasievalen jag har precis gjort mina gymnasieval och det suuuuger att jag som bara är 15år ska bestämma valen för min framtid nu! inte fan vet jag va jag vill bli när jag blir stor eller ? och jag pallar inte gå nå studieförberedeande och sen plugga 3-5år till på högskolan. noway in helllll. dissdissdiss!

 

- bio. jag älskar bio och tycker det är skitmysigt men det ända dåliga är att det är så jävla dyrt. 100spenn bara för att sen en film, och sen måste man ju köpa popcorn osv så då blir det ännu dyrare. men hiss till biiio! :)

- bananer, HAHA. konstig hiss men. jag har faktiskt blivit beroende av bananer, jag käkar de fan hela tiden. så pappa du måste köpa bananer tills jag kommer! ;) det är sååå gott. och så är det nyttig också, askalas braa.

- filmer med snygga killar som huvudroll! haha. men tillexempel snabba cash då, den skulle inte va lika bra om det var en skitful äcklig kille som huvudroll. och lika är det med twilight robert pattinsin, to die for! så jävla snyggg. och det gör filmen mycket mcyket bättre!


Kommentarer
Postat av: almiiiiii

JOelllllllllll

2010-01-31 @ 19:52:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0