30 december

hejsan allihopa.
orkade inte blogga innan mamma skjutsa ner mig till gymmet och gymmade en timme ungefär. sprang i 30minuter vilket resulterar skavsår så in i **** så körde lite styrka sen gick jag ner till stan och mötte upp mamma och köpte lite grejjer på apoteket. sen hem till mormor och morfar och ge katterna mat och dom har typ huggit ner hela skogen där så man känner inte ens igen sig, helt sjukt!
'
nu har jag duschat och ska snart äta, är skithungirg. sen ikväll är det ju VICTORIA SECRET FASHION SHOW som jag och några vänner ska kolla på !
pusselispuss
hehe jag just nudå. får se till sommarn om gymmet gett några resultat! =)

Kommentarer
Postat av: moa

vad smal du har blivit :o

2011-01-02 @ 20:06:08
URL: http://moawikstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0