00:50

gokväll ni som är vakna!

drog som sagt till stranden och solade och badade och käkade vattenmelon och jordgubbar!! sen blev jag sjukt arg, haha så jag gick hem, 4 km. barfota... haha. kom hem och duschade och fixade mig sen så cyklade jag mamma och stefan ner till stan och käkade på mulligans, sjukt gott och var riiiktigt hungrig vill jag lova!! 

satt där ett tag med några av mammas kompisar också innan vi skulle cykla hemåt. hade fått punka.. IGEN !! och jag skulle hem till alma så fick gå från stan hem till henne. vi pratade och deppade lite osv. haha som vanligt nu för tiden typ. deppar hela tiden... 

nu har jag precis kommit hem och kommer antagligen fastna framför facebook ett tag till innan jag kan sova! godnatt 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0