LÖRDAG

Hej! jobbade några timmar imorse, gick en promenad fram o tillbaka. 

slutade vid 11, såååå varmt när jag gick hem, så jag o dennis satt o sola en stund och jag käka frukost. några timmar senare åkte vi till gymmet, dom höll på att fixa golvet där så blev bara några ryggövningar. 

jag och dennis tog en promenad till Ica, köpte kvarg o frukt som jag sedan gjorde smoothie på. 

har previs tvättar dennis bil och nu sitter jag och söker högskola, är inne på Hälsopedagog.... men vi får se :)



såhär glad va jag o dennis igår när vi låg och tryckte i oss chokladbollar hahhaa

vi åkte till Högbo en liten stund och käka glass igår också. mysigt <3


sen blev det haaaamburgare :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0