MITT TRÄNINGSSCHEMA

Förut hade jag på schema att jag skulle träna ben en gång i veckan. eeeeh ja det kanske hände 1 gång i månaden.... vilket jag ångrar NU att jag slarva med det.

Nu tränar jag rumpan 2 gånger i veckan, och ben är favoritpassen! vem vill inte ha fasta lår och en stor snygg röv lixom? älskar rumpor 

en vecka ser ut så här för mig, (kan såklart kastas om ibland) :

Måndag-  Hela Ben 
Tisdag - Axlar 
Onsdag - Rygg 
Torsdag- Bröst 
Fredag- Ben igen, men detta pass enbart baksida/ rumpa. 
Lördag- vila 
Söndag - Axlar 

Jag brukar kasta om mitt schema väldigt ofta, men jag kör också såklart Biceps och triceps, antingen båda ett pass, eller Biceps när jag kör bröst, och triceps när jag kör rygg :) 
Axlar brukar jag också köra 2 gånger i veckan då jag älskar det och det är sjukt snyggt ;)

Cardio försöker jag gå minst en timmes promenad varje morgon, eller crosstrainern efter passet. 









Kommentarer
Postat av: Hej

Sjukt fin kropp!

2014-02-06 @ 00:03:07
Postat av: Emma

grym blogg du har :).
Jobbar du något? ska du börja plugga?.
Funderingar på att börja plugga till personlig tränare?

2014-02-06 @ 01:27:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0