FULL RULLE HELA HELGEN

hej!! 
fredags gymmade jag sen jobb hela kvällen. 

i går, lördags fyllde jag år. släkten kom rätt tidigt, fick massa fina pressenter. när alls åkt så åkte jag o dennis till Valbo o shoppade för pengar jag hade fått hehe, hitta mycket fint! sen åkte vi hem o fresha till oss så fick vi skjuts till Gävle o käkade på Church street för första gången, sååååå gott!!! och åt upp såklart allt på tallriken! och efterrätt såklart! 

vi tänkte sen dra vidare men vi orkade verkligen inte för vi var så mätta haha. så vi gick runt i Gävle och pratade massa medans vi väntade på att bussen skulle komma! 

idag åkte jag till Gävle o köpte skor o linne sen har jag gymmat! är hemma nu och chillar :) 










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0