SÅ BRA MEN ÄNDÅ SÅ DÅLIG

Tumblr_m4gk3aq3zw1r77zwso1_500_large
 
Hej på er! 
hade som sagt sovmorgon till kl13 men åkte till badhuset innan. solade och gymmade, ett riktigt bra pass! 40 minuter axlar/rygg och avsluta med kondition 30min på rodd och löpbandet. var heeeeelt slut efteråt. duschade och fixade mig och gick sen vidare till skolan. 

men har varit sjukt arg idag. min dator kraschade så lämnade in den på lagning så den är helt ominstallerad nu, precis som ny, MEN alla mina grejjer är ju borta, alla mina tuuusen bilder :( och så har min mobil fått nått virus också så den ringer alla utav sig själv och spökar.... åh. hatar teknik just nu. 

har precis käkat och ska ladda ner en film nu sen bara slappa resten av kvällen! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0