mitt protein

fick en fråga vad jag dricker för nått ..

till vänster på bilden är det mitt blandade protein Super Protein Complex med både vassle och kasein protein, vassle är ett snabbt protein och kasein är långsamt. Det långsamma är bra att ta tex innan man går och lägger sig för eftersom det är långsamt så får kroppen jobba under natten vilket betyder att du har förbränningen uppe även när du sover!

sen ser ni Whey Complete i två smaker. favoriterna. Dessa tar jag direkt efter mina träningspass som är enbart vassle protein, snabbt alltså.

och längst till höger är det Kolhydrater. är nytt för mig och lite skrämmande men litar på den som tipsa mig! detta blandar jag med Whey Completen direkt efter ett hårt pass. Det är 100% kolhydrater.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0