sluta blogga?

som ni märkt så bloggar jag inte så mycket och som vanligt, som förut. dels för att jag tappat suget och dels för att jag har faktiskt inte mått så bra. (söker ej tröst här) och livet har förändrats. får så otroligt snälla kommentarer på bloggen, kärlek till er!!!! men så finns dom där bitterfitterna som kommenterar anonymt och skriver dumma saker, och som vanligt tar man alltid åt sig dom dumma kommentarerna än dom snälla.

''det tar flera snälla kommentarer att ta åt sig än vad en dum gör
'' alltså om man fått 10 snälla men så får man 1 dum så försvinner alla dom där snälla 10. 

och jag känner att jag inte behöver någon mer negativitet i mitt liv. och människor som inte känner mig för 5 öre och har inte den belkaste aning om mitt liv ska sitta bakom en dataskärm och skriva elaka saker och låtsas veta allting om mig. sånna spyr jag på. 

så vet inte om jag tar bloggpaus eller om jag bara bloggar ibland NÄR jag känner för det och OM vad jag vill. det återstår att se. jag mår inte bra helt enkelt. 






och till den tjatade frågan: JA, jag har gått upp i vikt, men absolut inte dom 20 kilona jag gick ner, så ge upp bittra människor. herregud.

Kommentarer
Postat av: isabelle syrran

Ring till mig när du får reda på vem som kommenterar elaka kommentarer, för då kommer isabelle i farten!!



du är fin som du är & kommer alltid vara den snygga systern för mig. love you 4ewahh

2012-06-04 @ 21:27:47
URL: http://iisabellee.blogg.se/
Postat av: Sandra

Nej sluta inte blogga :o Älskar din blogg!

2012-06-05 @ 09:39:30
Postat av: Sarah

Finaste du, du är fin både på ut-o insidan.

Du har kämpat hårt under en lång tid, men kanske behövde kroppen få ta igen sig en stund. Bry dig inte om alla dumma kommentarer och vet att vi som känner dig oxå älskar dig <3 KRaaaaam

2012-06-05 @ 20:59:19
Postat av: jennhy

Skit i alla idioter Jullan!! Kör på bara!! Vi är på din sida.

2012-06-06 @ 13:08:25
URL: http://jennhyolsson.blogg.se/
Postat av: Matilda

Neeej!

Lägg inte ner bloggen, jag älskar din blogg och läser den varje dag!

Idiotiska jävlar som kommenterar anonymt ska du skita i och ta absolut inte åt dig för det dom skriver!

Du är jätte fin tjej! Kram

2012-06-06 @ 16:48:04
Postat av: Ebba

NEJ! Sluta inte blogga! Älskar din blogg och har följt den från första början!!

2012-06-06 @ 20:16:02
URL: http://eebbaolsson.devote.se
Postat av: bella

neeeeej,sluta absolut inte blogga !

älskar din blogg, och tycker du är inspererande !

strunta i dom elaka kommentarerna, dom är förmodligen bara avensjuka ändå !



ta inte åt dig och håll huvudet högt !

2012-06-06 @ 22:20:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0