idag och igår

igår kväll kom Fredrik och Elleonora och hämta upp mig så åkte vi till storvik, blev bilbingo hela kvällen, vann dock inget. sov kvar i storvik.

struntade i första lektionen för var klar med allt där så tog bussen in till skolan senare och gjorde ett matte prov, ett HALVT poäng ifrån Godkänt. började garva när hon sa de för jag var så less haha men hon skulle sätta G- så blir ju som ett G.

sedan åkte jag och Elle till Valbo, hitta rätt mycket faktiskt. sommarkläder!

sen fick vi skjuts hem och jag har käkat grillat och inte gjort så mycket!


Kommentarer
Postat av: emma

Kan du visa dina naglar på en bättre bild och berätta hur du gjorde dom? Super fina! :)

2012-06-10 @ 15:40:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0