svar på tal



1. Tackar. förutom att noppa dom själv, så när jag sminkar mig använder jag en mörkbrun ögonskugga från MakeUp Store, och en sne-pensel och ögonbrynspenna från H&M =) 

2. Jag ska ta kolydraterna blandat med mitt protein efter varje träningspass, för att när man tränar så får man ju energin av kolhydrater så när jag tränat klart är dom ''slut'' eller hur man ska säga, så om jag BARA äter protein efter träningen, som jag gjorde förut, så tar kroppen proteinet som energi istället för att proteiner åker raka vägen till musklerna, förstår ni? så nu när jag tar kolhydrater OCKSÅ så tar kroppen det till energi och proteinet åker bara till musklerna, och NEJ, man blir inte tjock! haha. fick ju som sagt hjälp av ett proffs när jag köpte det, och han skratta åt mig lite när jag var rädd att man blir tjock. 

han sa att jag kommer att se ut som vanligt, bara att jag blir ''hårdare'', det ''hängiga, lösa fettet'' blir hårt istället så man ser mer vältränad ut! 

jag är väldigt dålig på att förklara mig, men förstår ni? =)



Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack så mycket för svar, jag förstår precis!

2012-01-02 @ 18:52:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0