svar på tal




Hej Sofia!
Först och främst, Tack så mycket! Jag själv är inte riktigt ''nöjd'' med mina lår heller, vilket jag tror många är för jag har fått väldigt många frågor om just LÅR. 
jag tränar faktiskt nästan aldrig ben/lår, jag tycker dom får nog träning när jag springer och går och numera spinning som tränar benen och rumpan rejääält (!!) så jag antar att det är mina springturer som ''fixat till dom''. Annars finns det många bra övningar man kan göra, benpress, och utfall är absolut bäst, eller den kanske är mer för rumpan också.. hm., kan försöka leta på lite youtube klipp som förklarar bättre =) 

Hello Anonym (sluta va anonyma!!!) :)

ååh, you tell me !! haha. jag själv håller på att tränar bort mullet, eller bilringen (?) haha som det så fint kallas. och jag hat hittat en övning som jag ääälskar och får jämt träningsverk av. ni vet ställningen man gör enkla rygglyft på ? ni ställer er på sidan istället och greppar tag i en vikt och kör upp och ner, haha oh jag är sämst på att förklara........ 

HAHA gud.. aa men ni ligger lixom på höften iallafall :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0