godmorgon!

uppe tidigare för jag tänkte ta en långpromenad till skolan, en liten omväg. så sitter och äter gofrulle nu och ska snart vandra mot skolan.

HÖRRNI. jag tror ni missuppfatta mig om inlägget nedan. SJÄLVKLART ska man unna sig, ta det lugnt !!!!! haha. MEN, jag menade, DRÖMMÅL, precis som jag skrev, och mitt dröm mål vet ni inte ens vad det är? eller hur? och för att få det jag vill kan man tyvärr inte trycka i sig 1kg godis varje helg, så. Jag behöver inte ens försvara mig här, töntigt ju, ÄT då om NI vill det? har jag NÅGONSIN sagt att ni INTE ska unna er ???? NEJ


Kommentarer
Postat av: elin

hej jag funderar på att gå handels på bessemer nästa termin och vad jag förstår går du där?!

är det jobbigt och är det mycket läxor, prov och och jobbiga kurser?! och är matten svår och är det bara x y matte och pi, eller är det lite mer vanlig matte med procent och ränta?!



hoppas du kan svara! :)



p.s gryyyym blogg!! :)

2012-01-12 @ 16:10:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0