freeeeeeeedag

HEJSAN UNDERBARA FREDAG!

sista fredagen i hela tvåan för mig, för från och med nästa vecka har jag prektik måndagar & fredagar, ska bli kuuuul!! hoppas jag.. värdelös dag i skolan, slutade 11 och drog till gymmet med henka. 

blev 55 minuter på löpbandet. blev allt möjligt, intervaller, powerwalk, jogga, brant uppförsbacke osvosv. skulle egentligen inte köra nå styrka meeeeen blev sugen ändå, var inge folk där bort på ''killsidan'' så drog dit och körde med lite vikter och lekte lie med kettleballen för att ha kvar en någorlunda bra puls, så jag förbränner hela tiden ;D gjorde av med 641 kcal enligt pulsklockan + att jag gör av med 250 kcal när jag cyklar fram& tillbaka till skolan =) 

cyklade hemåt i full fart för jag höll på att fryyyyyysa ihjäl. damn u winter. sitter i myskläder nu och dricker protte+ snabba kolisar. ska snart ta en kokhet dusch sen bär det av till Gävle senare :) 



302278_273579969319851_198351676842681_1122604_4308120_n_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0