boxercise

sitter i sängen nu och kollar på Love Actually och dricker min natt protein, i skrivande stund kämpar jag med att skriva, är så JÄVLA SKAKIS I ARMARNA, det är heeeeeelt stört !!! 

körde 80 minuter boxercise och är totalt jäkla slut i armarna, ni fattar inte, händerna kan knappt skriva, skakar som en kärring !! lovar hahah är helt fascinerad utav mig själv, visste inte att jag kunna skaka så mycket .. riktigtriktigt skönt pass, och roligt, och självklart jobbigt !! var ju lite smått död efter spinningen också ju, haha. 

nä, ska lägga mig i tid idag och gå upp tidigt i morron, få tillbaka mina rutiner, vakna halv 11 i dag, INTE acceptabelt. haha. 




Kommentarer
Postat av: Anonym

Vart är det du går på spinning och boxercise? :)

2012-01-03 @ 21:23:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0