biggest loser lover

HEEEEY ! 
hemma från träningen, gick braaaaaa. fullt ös.


ligger i sängen nu med kvällsprotten och kollar på klipp som jag missat av Biggest Loser, snaaaaaart final ju !!!!!!! och om en halvtimma börjar BiggestLoser SVERIGE på 4:an !! 

alltså jag avgudar detta program och människorna och tränarna, älskar Jilian, som själv också var överviktig när hon var mindre. alltså jag vet inte vad det är med mig men jag tror jag har haft gråten i halsen varenda gång jag tittat på programet, dom är helt otroliga och när dom blir känsliga och glada osvosv och dom gråter så känner man lyckan med dom lixom. om inte mamma eller någon annan suttit i offan brevid mig hade jag fan gråtit varenda gång, NÅ FEL PÅ MIG ELLER ?! 

Tumblr_lm2reuoymv1qgccbuo1_500_large

34399553_z1js2ooi_c_large


Kommentarer
Postat av: Linnéa

Sv: taaaaack för tipsen! Ja tyvärr är jag allergisk :( men mandel tål ja :) får göra det någon dag :D

2012-01-11 @ 21:53:42
URL: http://llinneaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0