answer

''Går du ofta runt och känner dig hungrig? Jag tycker själv jag äter helt okej bra, äter alltid mellis när jag kommer hem sen midda och sen något efter träningen, men känner mig ändå hungrig när jag ska sova och under dagen ibland, alltså självklart kan man väll känna hunger lite då och då men jag känner det för ofta känns de som. Därför undra jag bara om du ofta nu känner eller kände dig hungrig när du började försöka gå ner i ont''


- Ska jag vara brutalt ärlig? mina närmsta vänner och familj vet redan detta men.. jag är temejfan hungrig hela tiden. spelar ingen roll om jag käkat 30 köttbullar. jag har lixom ingen botten? jag har ingen mättnadskänsla typ? jag är hungrig nonstop. självklart är det ju olika hunger, det är ju inte så att magen kurrar hela tiden men nog allt finns det en liten känsla alltid. 

man får helt enkelt lära sig att tygla sig själv och lixim, Nä nu räcker det! men ja.. ju mer man tränar desto mer äter man ju och hungrig blir man men jag måste ha nå fel för jag är ÖVER hungrig hela tiden. haha. och jag är inte heller en sån där som kan ta 1 bil choklad sen är det bra, då trycker jag hela på några röda. Ska de va så ska det! 

haha. ja.. Jag kan faktiskt äta hur mycket som helst. På riktigt! haha. sjukt jobbigt... 

Tumblr_lsi8p2gloz1qaqsoco1_500_large

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha fan va skönt att höra för jag känner typ så jag med, att ja aldrig blir riktigt mätt! och tack för det snabba svaret! :D

2012-01-24 @ 22:05:57
Postat av: jennhy

Men du äger i alla fall Jullan!!!!!

2012-01-24 @ 23:31:47
URL: http://jennhyolsson.blogg.se/
Postat av: DUOMUNDI

Jag är precis likadan! Kan äta mer än pojkvännen x100.. Tur att man har lite självdisciplin! ;)

2012-01-26 @ 14:40:50
URL: http://duomundi.wordpress.com
Postat av: linn

hej, jag måste bara fråga (angående din viktminskning) eller först måste jag säga, GRYMT JOBBAT! fyyy vad avundsjuk jag är! Du räknar kalorier eller hur? hur mycket äter du om dagen? just nu äter jag ca 1000kalorier om dagen (började med detta idag) och sen gymmar jag en timme minst 4dagar i veckan (oftast 5-6). Jag har liksom inte gått ner ett kilo fast jag gymmat så här mycket under 4veckor nu, utan jag har gått upp!! 4kg... har dock inte ätit mycket innan heller. Fast okej, det kanske är muskler, men jag kan ju inte ha tränat upp mig 4kg muskler redan? jaja.. underbar blogg och definitivt tillagd på favoriter! kram

2012-02-20 @ 18:15:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0