trötta söndag

godmorgon på er! eller jag vaknade kl 6.. tog en prommis till jobbet idag, fast var för snabb så var en halvtimme tidig så gick en omväg så fick en härlig morgon promenad, även om den inte blev så lång så var det bättre än att gå 50meter till bussen.

sitter som sagt på jobbet och äter frukost just nu- smoothie. slutar klockan 17:30 så jobb hela dagen.. kul att alla tjatar om att det är så fint väder ute så sitter jag i en trött källare med inte ett enda fönster ..

igår jobbare jag också. sen var jag bara hemma. kolla på melodifestivalen och käka massa onyttigt, vilket jag gjort hela veckan då haha.

är så SJUKT TAGGAD på att göra nått med mitt hååår !!!!! vill färga NU !! har lite idéer ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0