15 februari

gokväll. 

gick till sjukhuset sista lektionen och tog sprutan mot livmoderhalscancer. fick skjuts hem av moster min och satt mig i soffan och chillade och så kolla jag på klockan och insåg inte att den var så mycket så skyndade mig iväg till badhuset för ett spinning pass !

var helt okej pass, en aning trött meeeeeen annars så. cykla hem igen och körde lite magstyrka hemma eftersom jag inte hann boka plats på coren efteråt. 

ligger i sängen nu och har precis kollat på TopModel Sverige som jag missade igår. 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Julia. Jag har en fråga, när du började förbränna med vikter på gymmet så ska man ju köra ett visst antal reps och set med lättare vikter som jag har förstått det för att inte bygga större muskler. Haha krångligt men hoppas du fattar vad jag menar. Så nu till frågan, kan inte du göra ett inlägg där du berättar hur många reps/set och vilken vikt du använde i början för att förbränna? :)

2012-02-16 @ 08:52:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0