en kommentar



- Åh tack så mycket!! blir så glad när man får sånna här kommentarer. 

Jag var runt 15 år tror jag. började i slutet av åk 9, är man 15 då?? haha.. började först med att gå massa promenader och ändra mina otroligt dåliga matvanor. bara det kan göra mycket, man behöver inte bo på ett gym hela dagarna! men ialla fall.. min låtsas pappa hade fått en crosstraiiner om jag minns rätt, och ska jag vara ärlig så tror jag att det var den älskade hatade maskinen som ändrade mig ganska mycket, otroligt bra maskin. körde den varja dag, på den tiden spelade jag också basket 2 gånger i veckan. började gymma lite smått, visste knappt vad jag gjorde där, stog på dom där klassiska maskinerna, löpbandet och crosstrainern. 

sen har det bara fortsatt att utvecklats, sökt runt som en idiot på internet och läst hundratals träningsbloggar, artiklar, tidningar osvosv. vågade mig ut på min första springtur. skämdes ihjäl och stannade så fort jag mötte en människa eller bil.. HAHA.... otroligt löjligt nu när jag tänker tillbaka på det!

det är bara att fortsätta att kämpa, det kommer inte att förändrats över en natt. det TAR ETT TAG, ha tålamod!!! det kommer, sagta men säkert. ha diciplin. offra inte, priotera.

har massor av bilder på min förra dator så ska försöka leta fram några... :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0