träningsmåndag

i skolan hade vi BIP test på idrotten. det gick bra fast ändå inte.. fick bra resultat men sämre än sist haha. och enligt en gubbe som var med som gjorde test på oss så var jag SuperFit och han sa att det inte var många tjejer i skolan som klarade lika som mig inte ;) hehe.. 

efter det slutade vi men jag gick och vänta i skolan på att alma skulle sluta för vi skulle simma men orka inte vänta så gick och simma 50 vändor innan hon kom, sen simma jag 50 till med henne. så 100 vändor då :) gånger 25, så 2,5 km simma jag!

efter det bubbla och basta vi lite. ingen av oss hade cykel heller så fick bli en prommis hem, ca 4-5 km. kom hem runt halv 6 och då var jag DÖTTS HUNGRIIIIG. så kasta i mig mat och sen vila lite. 

SEN drog jag ut på powerwalk igen, haha. förbi alma och lämnade lite kläder och sen till ica för att köpa hallon och kvarg. 

och NU sitter jag i sängen och käkar kesella med varma hallon, mummmmms. 

Tumblr_li4l7kcylm1qi4dh5o1_500_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0