random bilder från helgen

HELLO !

här vare dött! har jobbat heeela helgen och gjort massvis med andra saker. igår var jag med alma och vi tjockade massa onyttigt sen drog vi en powerwalk till gymmet och gymma sen sprang vi tillbaka och så gjorde vi ett officiellt godisförbud fram till julafton! gått bra en så länge haha.. 

idag har jag ju gått i skolan, gjort smycken till vårat UF !! SÅ GRYMMA !!! helt sjuuukt !! la upp dom på facebook så fick vi massvis med kunder på en gång! så kuuul, och så fick vi svar av en sponsor också som var toppen !!! aaaaaah !!!!!!

OCH SIST MEN INTE MINST !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! jag alma lisa och elleonora har bokat V.I.P BILJETT TILL 50 CENT !!!!!!!!!!!!!!!!!! helt störrrrrrrt, denna dagen har ägit !!!!!!

och så hade vi fotboll och innebandy mot en annan klass idag på gympan och kötta som fan, vi vann såklart!! sen åkte jag till gymmet och kötta där med, har varit hemma en stund nu! 








Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!

Jag hade tänkt att börja gymma, men jag vet inte vad jag ska ha på mig... För jag har aldrigt "riktigt" tränat så har inga riktiga träningskläder.

Har du nåt tipps på vad man kan ha på sig? Och vet du vart man kan köpa bra träningskläder till bra pris??

Kram!

2011-09-12 @ 19:28:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0