plugga kvällen innan prov ..

hello!

hemma från träningen nu, fan va ont i jumsken jag har. sitter just nu och dricker Whey Complete och sitter och små kollar på häftet vi har prov på i morgon. känns ju jättebra.. gud va jag inte orkar med skolan nu känner jag, det enda som är kul är vårat UF sen resten skiter jag fan i.. idrotten är väl också kul då men. skönt att åka bort till alanya i två veckor men sen när jag kommer hem kommer jag ju hamna i ett helvete.. 

imorgon ska jag till tandläkaren innan skolan sen så är det UF som gäller! vi har fått hem massa paket så nu ska det pysslas! SKOJJ ! 

godnatt ♥
Tumblr_lriu3mgfuh1r3nvp2o1_500_large

Tumblr_lo54idwhnw1qmohofo1_500_large

Tumblr_lmwtecuw5v1qje0zvo1_400_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0