i alanya nu

HELLO SWEDEN WAZZUP ??

min syrra hade tydligen sin dator med sig och vi har wifi på rummet så det blir perfekt! 

flygresan gick bra, sjukt trött bara, landade i Antalya och sen åkte buss i över 2 timmar till alanya, deeen bussresan var seg kan jag lova! 

direkt när vi kom till hotellet gick vi runt och letade efter turkisktspa då dom skrubbar heeela kroppen och peelar osv för att ta bort all död hud så solbrännan stannar längre och så slipper man flagna! perfekt! sen har vi käkat middag, vilken jäääkla buffé alltså, och efterrättsbordet hahha shit jag kommer RULLA hem om två veckor !! 

senare drog vi till baren och satte oss, men jag var sugen på en springtur, hihi så drog med syrran på en liten vända, fast den var inte lång då vägen tog slut hahah och ja.. vi visste inte vart vi skulle helt enkelt! 

nu är vi på rummet och ska sova, vi är heeelt döda och i morgon väntar en HEL dag med solande !!!!!! TAGGA








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0