fredags

i fredags var vi i skolan och gjorde inte ett skit i stort sätt. så vi slutade mycket tidigare. Jag elle och lisa drog till gävle och shoppa lite innan vi drog vidare hem till mig och käka världens godaste marrängswish typ. sen så fixade vi oss och henka kom och vi hade det skojj. tills vi drog till stan där vi mötte upp alma magda och my på bowlingen. vi spelade till halv 11 sen dorg vi upp på stan och lite hit och dit. några åkte hem, och vi splittrades lite. marcus och jens kom en aaaning senare.. haha jäkla tards. 

nämen det slutade med att jag alma magda och my hamna i brynäs och sen åkte dom till sandviken och jag fick skjuts hem av emelie! 

kul kväll med mina bästavänner, kan inte bli bättre ♥















mer bilder kommer senare när jag får dom av elle :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0