fettförbrännande lax

hejhej!
efter skolan drog jag och alma till gymmet och körde lite där. jag svängde förbi ica på vägen hem och köpte lite mer melon, hihi så GOTT! sen när jag kom hem så var jag döttshungrig och igår fick jag en kokbok med GI mat så hittade en '' fettförbrännings-lax recept'' så provade att göra en sån, eller jag improvisera lite och gjorde med massa grejjer vi hade hemma, blev asgott! med stekta grönsaker till och en hemmagjord superstark proteinrik sås!! fattar inte hur jag bara kunna få G i hemkunskap ?!?!? hehe... 

nu håller jag på att packar för fullt och vet inte alls vad jag packar, vafan ska man packa när man ska vara borta 2 veckor lixom ?! är sjukt stressad också!!! åååh hatar att va stressad. nä nu måste jag packa vidare !!  LATER

asså... jag käka för 10 minuter sen och jag är hungrig IGEN ? åh jag kan aldrig känna mättnad haha.. jag är bottenlös


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0