6 september

hejhej!

var som sagt ner på basket igår, var ingen träning typ mer som ett möte. ganska tråkigt, vi måste dra oss ut ur serien och har knappt nå spelare kvar.. blev lite tårar också haha gud.. 

idag satt jag klockan på 6 i morse och skulle ut på powerwalk men det spööööööregna ute, verkligen öste ner så... nä. satt på larmet en timme till. har bara två lektioner idag, psykologi- en lång jävel. och så hade vi test i NO, alla rätt MVG *tjoho* hela klassen hade absolut inte de heller haha. ett test på namn på 10 blommor ahah !

skynda mig hem efter skolan och åkte till valbo med mamma och stefan. hitta massor men köpte inget.. käka när jag kom hem sen drog jag ut på powerwalk och förbi ICA och köpte kesella och yoghurt, hela kalaset blev på 8,3 km. '






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0