så what we get drunk, so what we smoke weed ?

hallå där!
drog till skolan lite tidigare för alma vela ha sällskap, självklart !! gick till klassrummet där vi skulle ha prov.. TRODDE JAG JA.. men det var nästa vecka det var omprov så mina klassbuddies hade tagit fel på vecka så dom var hemma medans jag fick sitta och jobba själv.. haha jaja. sen hade vi naturvetenskap och kollade på Due Date, helt OK med andra ord ;) 

cyklade hem i regnet men gjorde ett stop på ica och köpte min favorit melon som jag ligger och käkar på. mina häften som jag har prov på i morron ligger också här brevid.. måste bara hitta motivationen nånstans först .. 


ååh måste hinna träna idag också.. men skolan går före... enligt mamma ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0