galen springtur

drog som sagt på möte efter skolan, gick ganska snabbt så gick en runda på stan innan jag tog bussen hem till pappa istället och provade min klänning som jag beställt från Nelly, den var tyvärr för stor så fick beställa en ny :( haha jobbigt! men den hinner komma tills fredag ialla fall! :) sen kom mamma och hämtade mig så åkte vi hem till sandviken!

väl hemma så slängde jag i mig havregrynsgröt och drog ut på en springtur i mörkret, till och med reflex-väst hade jag på mig! haha. spelade Avicii- Levels på högsta volym heela springturen, FYFAN vilken KICK alltså, benen flöög fram !!! helt galet !! 

kom hem och såg att jag ''bara'' sprungit 5,5 km... sååå drog ut igen :P heheh.. sprang till ica och köpte lite grejjer sen hem igen, det blev 7,3 km löpning sen gick jag ju hem från ica med grejjerna + ca 1,5 km! plus att jag gick till skolan idag också 6 km! hihi.. räknat ut att allt jag tränat idag brännde 1000 kcal, nästan precis! 

NU ligger jag nyduschad DÖD i sängen och äter mitt protein FLUFF som vart en stund i frysen medans jag duschade, såå gooottt !!! och super nyttigt!!! måste plugga lite psykologi nu också... buhu. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0