frågor











- först och främst tacktack så mycket !! men va inte anonyyyym!! mycket roligare och veta vilka ni är ju..

OCH om ni undrar över någonting så har jag en KATEGORI som heter TRÄNING & HÄLSA och en annan som heter SVAR PÅ TAL- där tror jag faktiskt jag redan har svarat på era frågor som ni nu har frågat mig. om det är något ni undrar över så kolla runt lite där, och hittar ni inte det så DÅ kan ni fråga.. lite jobbigt att skriva samma sak hela tiden för det blir en del att skriva :) 

- Jag dricker WHEY COMPLETE direkt efter min träning och dom finns att köpa på Proteinbutiken i Gävle !



och för att sumera lite över era frågor osv. så kan jag säga att jag visste NADA när jag började träna.. kalorier vad är det? smakar det choklad ??? kolhydrater ? protein ? intervall träning ? kondition = NOLL. jag började på botten. visste ingenting. började gå ut och gå, börja jogga lite, börja springa lite, börja gymma lite osvosv. jag GOOGLADE som FAN kan jag säga er. läste hur många bloggar som helst gjorde jag också. käkade jääättedåligt när jag ''började'' tyckte svällt var enda utvägen men ICKE då! svält er aldrig, ni går bara upp det dubbla förr eller senare när ni börjar äta igen, annars dör ni ju. 

Där har ni en gammal ''svar på tal'' lite hur jag började osv. dock lite gammalt så de är lite annorlunda nu, men på ett ungefär! kika runt lite ! -- > http://jjuliasandin.blogg.se/2011/january/kommentar.html


<-- 2011.               2009 -->

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Jo, jag undrar lite hur man tränar bäst för att få bort fett? O jag vill helst undvika gymmet o hur många gånger i veckan tycker du jag ska träna om jag bara vill tappa lite vikt.

Tacksam för svar!

ps: Bra o inspererande blogg!

2011-10-25 @ 16:39:29
Postat av: Monia - 93 dagar kvar till bf! <3

åh jag tycker du är mycket finare på bilden från 2009 :)

2011-12-02 @ 15:08:37
URL: http://moniasundgrenjansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0