24 oktober

goodmorning!
shit va jag suger på att blogga på helger alltså haha. men igår missade jag bussen hem så fick vänta en timme, som tur var så kom ellenpellen och också skulle åka buss så vi satt och snackade massor! när jag kom hem gjorde jag homemade proteinpannkakor, haha hitta på receptet helt själv, inte som vanliga pannkakor men helt okej! 

sen typ gjorde jag ingenting, fick massage hihi och sen snacka i telefon med alma inna jag gick och la mig. 
Imorse var jag tvungen att gå till skolan, typ 6 km. skönt. och nu sitter vi och jobbar på vår affärsplan för CHIC UF! 

vi har resurs vecka den här veckan så vi jobbar BARA med UF hela veckan, super skönt. får gå lite som vi vill ungefär! 

efter skolan ska jag till gävle på möte sen åker jag med mamma hem och då ska jag träna !!! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0