vart är orken ?

nu när det börjar bli till mörkare tider så försvinner min ork. har inte köpt gymkort än och har ingen lust heller. kan inte ut och springa i spåret heller, inte på gatorna heller, eller visst det kan jag men hatar att springa på is/snö, kan lixom inte slappna av utan är rädd hela tiden att halka. ut och gå, samma där som löpningen. det är mörkt när jag åker till skolan och mörkt när jag kommer hem .

har crosstrainer och cykel ute i garaget men dom körde jag sönder på förra året så dem maskinerna spyr jag mest på.. dom ger dålig nostalgi på gamla tider.

bläää orkar inte. deprimerande vinter. MEN, igår var det 2 veckor som jag var utan godis.. ganska bra iaf. så 15 dagar idag. får se hur länge till det räcker haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0