5 november

Godmorgon!
nuuuu ska jag bli bättre på att blogga haha!

var ut och gick powerwalk i morse på 7,7 km. sitter och käkar lite frukost nu. nu jävlar får det vara slut på onyttigheterna haha. dom senaste 2 dagarna har jag inte ätit frukost, jag har ätit 1 mål mat sen baaara massa onyttiga saker som kommit min väg haha. 

så det var skönt att vara ut på promenad. även fast jag är supersjuk.. men inget kan stoppa mig haha! hatar att vara sjuk.. 


kaffe i min fina Starbucks mugg jag köpte i Turkiet och yoghurt med mandarin i och havregryn! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

det är farligt att träna när man är sjuk, det borde väl ändå du veta? du verkar iaf vara väldigt påläst om träning osv

2011-11-07 @ 17:05:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0