svar på frågor



FRÅGA 1. 

I min smoothie brukar jag ha vanilj yoghurt, lite frusna bär oftast jordgubbar, hallon och blåbär och så brukar jag ha mitt choklad protein pulver i, det blir en liten lustig smak med choklad blandat med all frukt men ändå riktigt gott! =) 

FRÅGA 2.

Easy Tones är promenad skor. man KAN såklart spring i dem men man bör inte göra det, jag har provat springa i dem en gång, när jag hade brottom hem, och jag kan säga dig att det GÅR knappt springa i dem haha. känns som om man springer på moln eller något hah!
FRÅGA 3.

Jag tränar basket 2 gånger i veckan i 1,5 timmar till 2 timmar, dte är lite olika. sen tränar jag hemma fritt, allt från springturer, powerwalk, styrka hemma, gym. det jag känner fört helt enkelt. försöker träna varje dag dock!

FRÅGA 4.

jag förstår att det skulle vara jättekul och får många frågor om det. tycker själv det är skit kul att se andras ''före och efter'' bilder, men det kanske kommer! håll ut =) 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0