på spåret

fick sluta tidigare och jag är äntligen KLAR med näthandel så nu slipper jag den lektionen för resten av mitt liv haha! när jag kom hem drog jag på mig träningskläderna på en gång och drog ut i spåret, mamma skrämmde upp mig med björnar innan så det ENDA jag tänkte på när jag sprang var björnar, skit irriterande haha.

blev ''bara'' 2 varv, alltså 5 km. mer orkade jag faktiskt inte och känner att kroppen tog död sen milen plus basketen igår, har inte vilat på flera veckor nu.. men har kört lite magstyrka också och precis duschat. ska äta mat nu sen tänkte jag ta en prommis till ica och köpa annanas och jordgubbar och göra en liten fruktsallad av det. mamma har köpt världens största godis påse som ligger i en skål nere, fylld med dumle och massor av choklad som jag äälskar... men ska försöka utmana mig själv och överraska mig att jag kan låta bli att ta utav den !!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0