bilder från sista april

igår var vi som sagt i storvik, gick bra att hitta dit btw. haha! 

vi grilla och det kom massa folk, var skit dålig på att knäppa kort men får ta av andra senare hehe. spela lite kubb gjorde vi också, frös till is osv =) sen drog alla åt olika håll på fest och vi fick skjuts ut till hammarby på fest, iiiiiiiiiiiskallt var det + massa fulla randoms så vi var inte kvar så länge. jag lisa elle och alma fick skjuts tillbaka hem till elle och satt och snacka hemma hos henne en stund innan vi åkte moppe hem till sandviken. alltså jag skojjar inte, det var den värsta moppeturen i HELA mitt liv, jag FRÖÖÖÖS så in i helvete, hade hela garderoben på mig sen när jag kom hem och skulle sova, fyfan!! 

men i det stora hela vart det en rätt lyckad kväll ändå, fick vara med mina pluppisar och det kan ju aldrig bli fel :D
















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0