3 maj bro's an' ho's

HEJ !

hade sovmorgon till halv 10 idag men gick upp i vanlig tid och satt på mig springkläderna. bäddar och drar upp persiennerna... och ser SNÖ. vela bara börja grina då ju, haha. så fick gå ut i garaget och köra på crosstrainern istället eftersom jag hade satt på mig kläder och bäddat och allting... så 7 km blev det på den. sen duscha och åka iväg till skolan..

började tydligen klockan 10 med ett nationellt prov i spanska, läsförståelse. gick helvete. käka lunch, äcklig mat i skolan idag, sällan jag klagar på maten faktiskt men idag var en piss dag så.. tur för mat tanterna att det fanns kycklingsallad haha! 

hade idrott och snacka om att klassen min är taggade på att vinna, hahahha kötta som faaan haha alla skriker också. 

är ialla fall hemma nu och är skithungrig, Big news ?! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0