1 mil !!!!!

blev liiiite mer än en promenad ändå!

mamma och stefan kom precis hem när jag publicerade det senaste inlägget och dem var träningssugna så jag käka lite mat snabbt sen på med träningskläderna och ut i spåret i skogen för första gången i år. 

först gick jag och mamma ett varv = 2,5 km. med stavar, sprang i uppförsbackarna också, sen var meningen att vi skulle springa tillsammans men sprang ifrån henne väldigt snabbt, benen bara flög iväg, helt otroligt. så det blev att springa 3 varv till och KUUTA i alla uppförsbackar, och dem är väldigt branta faktiskt, hehe. 

så sammanlagt blev det 1 mil, fast gick ju mycket första varvet men ändå, 1 mil! min första mil!! ska börja försöka springa hela 4 varv istället, men kan ju inte börja så på en gång då dör jag ju, hehe. brände i rumpan som faaaan så den är helt död nu haha. 

internet har inte velat sammarbeta med mig sen dess så jag har damsugit heeela huset igen och fått massage av stefan hihi så nu är jag alldeles mjuk i kroppen och la mig precis i min säng och ska läsa lite bloggar och kolla på tv. 

shit va långt det blev haha !



Kommentarer
Postat av: Josefine

Måste bara säga att du är sjukt duktig! Vad strävar du efter egentligen haha du är så otroligt motiverad verkar det som, önskade man kunde ha sånt driv själv i sig haha

2011-05-05 @ 17:47:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0