längdskidor

hejsan ! 

blev en skidtur i högbo ialla fall. men inte 1 mil... vi tog först 5km rundan och stefan sa att det inte var nå backar aaaaaaaaalls, in my ass. det var BARA backar och ramla 78292 gånger, fan va arg jag var! och vi bytte håll flera gånger så who knows hur många kilometer vi åkte egentligen hahaha. sen körde vi runt stadion 2,5 km så blev ungefär 7,5 km. MINST ialla fall.. 

sen åkte vi till stan och käka lunch på Mulligans, förvånandevärt blev det fisk för min del, det var ju bara onyttigt skit men fisken var fan god alltså! hihi. gick runt lite på stan också, skit snygg i skidkläder, svettig och i pjäxor haha. 

när vi kom hem tog jag en dusch sen har jag bara suttit och tittat på skidskytte, Sverige kom på 4:e plats... 

+ en lila mössa och en väst över, fashion toasttt mohaha

fint väder !!!!!!! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0