basketball playa

holla amigoooos!

fyfan vilken träning.. vår tränare var borta så vi hade en typ.. fys tränare eller va han nu än är.. och vi var bara 5 st på träningen.. undra varför? ;) ja och den var jobbiiiiiiig, mina armar är helt skakis och benen är spagetti, fyfasen. ändå körde inte jag allt jag kunna pga. min jumske som gör sjukt ont!! 

har druckit min proteindrink och har duschat. ska snart ner till vardagsrummet och kolla på Big Brother. imorgon börjar jag som sagt halv 11, sjukt skööönt ! 

varför kan jag inte lägga in videoklipp ?!?!?! -.-


Kommentarer
Postat av: The Fashionisto/a

Säger godnatt! Hoppas du haft en bra dag :P

2011-03-31 @ 22:29:10
URL: http://thefashionisto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0