30 mars

heeeeeeeej. mitt internet har inte funkat men äntligen funkar det !!

slutade 3 istället för halv 5, sköönt. så gick till stan och mötte upp mamma och stefan sen hem. hemma bytte jag om till träningskläder och så käka jag ägg och keso sen ut på en springtur på 4,5 km. körde rätt mycket intervall faktiskt, sjukt jobbigt. sen när jag kom hem bytte jag om till min Easy tone's och gick en powerwalk på samma runda, alltså 4,5 km till!

hemma körde jag massa styrka osv. till jumsken inte klara av nå mer och jag blev liggandes på golvet och inte kunna röra mig, haha. så duschade och gjorde iordning världens godaste smoothie med proteinpulvret och så har jag pluggat lite spanska osv. 

ska bara redigera lite bilder så uppdaterar jag mer snart! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0