3 mars

godmorgon..

någon som märkt att jag tycker det är skittråkigt att blogga ? haha nejmen jag sitter aaaaldrig vid datorn nu för tiden och då blir bloggen lidande wellwell.
.

iiigåååår.. tränade jag, sen åkte jag till ica och satt där och sålde lite kakor osv. mamma kom och hämta mig sen så åkte vi till gävle och hann att shoppa lite också, i looove shopping. sen åkte vi hem till pappa där filmteamet var så spelade vi in till Du är vad Du äter.. hahaha fyfan va pinsamt allt är.. 

sen tog jag bussen till sandviken och missa självklart andra bussen så fick gå från stan hem till johanna där alla andra var. sen drgo vi till herrarnas match och jag fick skriva protokollet för första gången, fyfan va stressigt haha! men det gick de å. 

idag har jag hunnit ätit frukost och nu ligger jag i sängen och väntar på att hitta på nångonting, mamma vill gå promenad, stefan vill åka skidor, jag vill shoppa eller åka till kungsberget så alla är osams. haha.








outfit igår, och min nya älskade väska hihi

Kommentarer
Postat av: fgdfhsdgsdf

Vart har du köpt väskan?:)

2011-08-22 @ 12:00:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0