25 mars

godmorgon.

igår när jag åkte till träningen var jag astaggad och allt. men sen vid uppvärmningen sträckte jag jumsken, men taggad som jag var så fortsatte jag träningen sen så sträckte jag den igen och fyfan i helvete vad ont det gjorde. kunna inte gå. och jag alma och guina som tänkte vara med på killarnas fotbollsträning efter våran träning.. men både jag och guina var skadad.. 

meeeeeeeen. vi stanna kvar endå efteråt, alma drog hem och jag och guina satt och kolla tills vi också vela vara med, hehe. dem kör styrka, stretch, uthållighet osvosv. hehe. och vi var med på det vi kunna, kul! sen massera vi varandra tills vi åkte hem runt 9 halv 10.. 

inatt har jag inte sovit skönt inte. vela skrika varenda gång jag rörde/vände mig, fan va ont jag har !!!!!!! och imorse när jag skulle sätta mig i bilen fick mamma lyfta in benen i bilen, haaha är helt jävla handikappad alltså!

men sitter i skolan nu ialla fall och går igenom massa saker som jag redan har gjort så chillar lite! oj va långt detta inlägg blev. puss !


idag är jag Obama!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0