20 mars

hejhej!
min dator har kraschat eller något så sitter på min sega gamla dator så uppdaterar lite snabbt bara.. 

igår firade vi som sagt farmor och käka i resturangen på hotellet osv. sen så gymmade jag och sedan simmade i poolen som fanns där, asskönt. sen imorse innan frukosten gymma jag en snabbis också. käkade asgod hotellfrukost, muuuummms.. 

sen drog vi till stan igen, köpte bara en sportbh ROSA hihi. sen åkte vi hem, pappa släppte av oss hos mamma så satt på mig spring kläderna och drog ut och sprang, först 4,5 km ''rundan'' sen sprang jag en till runda som är 2,4 km ca. så det blev 6,9 km. plus styrka här hemma! undeeeeeeeeeeerbart. sen hade jag ju inte ätit på heeela dagen och mamma var inte hemma så tog en nutrulett shake =) 

kortfattat om min dag. nu ska jag kolla på BB, pusspuss hörs sen nångång !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0