12e mars

goddagens !

vaknade ganska tidigt i morse så laddade in ny musik på ipoden så drog jag ut på årets första springtur utomhus! 4,5 km blev det, riktigt skönt och plusgrader var det. men vissa ställen var det fortfarande is så då lära jag gå men annars gick det kanon! 

precis när jag kom hem så skulle stefan iväg till Högbo och åka skidor så tröck i mig lite havregryns gröt fort som attan och sedan följde med han till högbo. han skulle åka 1,2 mil men det är liiite för mycket för mig, hehe så åkte själv några varv och ramla och svor i backarna för mig själv, hahaha men 4,2 km är ju alltid något !

stannade på ica på vägen hem och handla lite, skit smäxig svettig och äcklig i träningskläder woho. haha. satt ute och sola lite när jag kom hem sedan blev det tacoooooooooos.


så nu är jag mätt ännu en gång så tänkte ta en powerwalk till ica och köpa godis till mamma, måste ju njuta av vädret, vem vet med Sverige ? :P



ser allvarligt talat ut som ett spöke!! hahah ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0