igår & idag

HEJSAN!
igår började jag dagen med en springtur och städade sedan hela huset och laga mat till mig och syrran. sen drog jag hem till magda och vi satt och funderade på vad vi skulle hitta på för nått på kvällen. det slutade med att vi åkte till ica och köpte prinskorvar och marshmallows och åkte hem till my och grillade och snackade och dansa, haha.

senare på kvällen traska vi hem till magda igen och kolla på film och sluta med att vi alla sov där, kaos natt.. kollade på Human sentiblabla nånting, psykfilm ju, fick ont i maaagen. 

runt 1 idag skyndade jag mig hem och fixa mig lite så jag såg ut som en människa sen följde jag med familjen till valbo. fick ny ögonskugga eftersom syrran hade haft sönder min, HAH. så nu fick jag en sprillas ny, full. tack syrran. och ett par rosa mjukisshorts av mami. 

när vi kom hem så tänkte jag springa back intervaller men det börja regna så pallade inte göra det så slutade med 2 varv i skogen och intervaller mellan alla lyckstolpar istället. en ganska bra tur endå för att vara så trött och otaggad, blev sjukt nöjd med tiden och allt ! :D har precis duschat och ska ner och käka grillat nu.


vi hörs snart med bilder och allt !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0